אפריל 21, 2024
דגשים בהזמנת גרר מקצועי

דגשים בהזמנת גרר מקצועי

על גרירהכשמדברים על גרר זאת אומרת שאתם תקועים בכביש, לכן בהזמנת גרר אין הרבה זמן למשחקים כי אתם באמצע הכביש אבל בכל זאת שווה לבדוק איזה גרר מזמינים ולברר מחיר .נוף מחנק אשראי הודעה לא מחפש די. רבים מאיתנו להתמודד עם עתיד לא ברור לנו עדיין אחריות שלא ניתן להתעלם ממנו. חברה בנתה סביבה שדורשת מכונית. קניות ולרוץ בבית הספר דורשים מכונית לרבים מאיתנו. הטיול העדין לחנויות המקומיות לאחר ההליכה הילדים לבית הספר המקומי שייך לעידן אחר.

אנחנו צריכים את המכונית ליום לשימוש יום. גרר בימי אשראי קל המכונית יכולה להיות כל כך הרבה יותר – סמל סטטוס, תשוקה והנאה. עכשיו אגודת אורלנוער נראים שאנחנו נעים לעבר עידן של צנע שהוא עשוי לשלם כדי להציג באופן מעשי יותר במכונית שלך. זה הולך צריך להימשך זמן רב יותר לפני ההחלפה, ועולה פחות כדי לשמור.

המכונית תצטרך חלקי רכב חלופי, כמו גם תיקונים קטנים בבלאי. משלם מחיר גבוה עבור חלקים חדשים עלול למתוח את תקציב משק הבית. מה לעשות? ובכן הרבה משקי בית נכנסים למחזור – מהקצבאות וקומפוסט לתיקון עצמי.

חלקי רכב משומשים שנשלח לאתר גרר

ישנם כמה גורמים שעשיטות להזמין גררשויות להיות לטובתנו כאשר מדובר בשימוש חלקים. ערכת גרר האחרונה סיפקה מכונית עם הרבה יותר מכוניות מוקדם יותר במחזור החיים שלהם, ולכן מספקת שפע של חדש יותר מהצפוי חלקים משומשים. האיחוד האירופי הוא פעיל עידוד המיחזור של רכיבי רכב, לא רק חומרים. הגורם הבא הוא האינטרנט. זה נתן לנו גישה לכמויות עצומות של נתונים ושירותים. אחד מהשירותים אלה הוא מיקום חלקים. היכולת למקור חלקי רכב מלמעלה ולמטה האורך של המדינה בלחיצת כפתור הייתה זמינה רק לחברות גדולות עם מערכות מיוחדות עד יחסית לאחרונה. עכשיו כולנו יכול לעשות שימוש בשירותים אלה.

העניין הוא שאנחנו יכולים לעשות את כוח מתוך הכרח כאן. אנחנו צריכים לחסוך וכחברה אנחנו צריכים להיות פחות בזבזנים. למה להשליך רכיבי מכונית כל כך הרבה כאשר הם חיי שירות עזבו ואנחנו צריכים אותם?

כשזה מגיע לסילוק מכונית זבל, יש שלוש אפשרויות:

1. אתה יכול לפרט הזבל האוטומטי שלך באתר מסווג כמו גרר או אתר דומה
2. חפש שירות הסרת זבל מכונית באינטרנט או בדפי זהב
3. פשוט להשאיר אותו וליהנות איך זה נראה

גרר מעמיס רכבאתה יכול לשאול, "מה אם אין לי את הזמן או סבלנות או שניהם כדי לקבל אותו מופיע על קרייגסליסט?" ובכן שלוקח אותנו לאפשרות 2.להזמין גרירה לרכב יצטרך למצוא שירות הסרת זבל מכונית. זה המקום שבי דברים יכולים לקבל מסובכים.

שירות הסרת זבל אוטומטי פועל על ההנחה שברגע שזבל המכונית שלך הוסרה, אתה מאבד את כל זכות על המכונית. זה הופך את הבעלות על החברה להסרת מכונית זבל. המכונית ואז נגררה לאתרי זבל מכונית שבה הוא פירק וחלקיו נמכרו. אם הוא במצב כזה גרר, המתכת לגרד ולאחר מכן נמכרת.

ייתכן שאתה תוהה, "אוקי, אז מה זה כל העניין?" הנקודה היא שאתה מפסיד או גרר מקצועי, אתה מאבד את המזומנים. אתה כבר אילן חי מרומה של הנתח מהרווחים שלך. לקוחות מסוימים עשויים ללכת לחשוב "סוף סוף, יש לי להיפטר מזבל ש" אבל אתה גם הפסדתם על כסף שבעצם שייך לך.

אז מה אתם עושים לפני שאתם נכנסים נגררו זבל המכונית שלך? לשאול שאלות

1. האם אני תשולם לבעל הזבל האוטומטי שלי נגרר?
2. האם יחויבו אני לקבל נגרר זבל הרכב שלי?
3. כמה זמן זה ייקח כדי להסיר הזבל האוטומטי שלי?
4. האם אני חייב להיות שם לפני שניתן יהיה נגרר הזבל האוטומטי שלי?

אם התשובות שלך לשאלות אלה

  • 1) כן
  • 2) לא
  • 3) שעות נוספות של גרר
  • 4) לא

אז יש לך שירות מעולה וצריכה לעבוד איתם. בנוסף לשאלות אלה, אתה צריך לקחת צעד נוסף כדי לאמת את הספק עם גרר המקומי  כדי לראות אם יש תלונות צרכנים עם חברה זו. אתה יכול גם "שמו של הספק + תלונות" גוגל. זו היא להבטיח שאתה עובד עם שירות מכובד, ובמקרה, יש תלונות על חברת שירות זה …. גם אתה כבר הוזהרת.

מכונה היא דבר שעוזר לנו לפשט את העבודה. על פי הגדרה ש, מכונית היא מכונה שעוזרת לנו לפשט את העבודה של תנועה. עם זאת, אנחנו צריכים האגודה לתרבות הדיור לעשות קצת עבודה בעת שימוש במכונית – אנו צריכים לנהוג בה. לא חיים יהיו קלים יותר אם אנחנו יכולים פשוט להיכנס למכונית, אומרים שבו אנחנו רוצים ללכת ולנמנם עד שיגיע ליעד? פנטסטי כמו שזה נראה, זה עשוי להיות אפשרי בעתיד קרוב, אם החידושים מציגים באתגר העירוני גרירת רכבים בשנת 2007 פיתחו לפוטנציאל המלא שלהם.

אם אתה אוהד מדע בדיוני, אתה חייב לזכור מונית עם נהג הרובוט ב" זיכרון גורלי "שארנולד שוורצנגר מפרק באלימות כאשר הוא מסרב כדי" רק לנהוג "ומתעקש לדעת את שמו של היעד שלו. למרות שאתה לא יכול לראות מכוניות אוטונומיות כגון בכבישים בזמן קרוב, משתתף באתגר גרר כלי רכב לתת לנו סיבה לתקווה.

מה גרירת מכוניות וכיצד הוא מעורב?

גרר

למי שלא יודעים את זה עדיין, גרר בהרצליה או מתקדם ביטחון מחקרי הסוכנות, הוא גוף המחקר המוביל של מחלקת הגנה של ארה"ב. עם כוח אדם כולל של רק, גדולים מהחיים מנהל תקציב -4 מליארד דולרים, במטרה לפתח טכנולוגיה חדשה לשימוש על ידי הצבא. במסגרת זו, הוא תרם תרומה משמעותית למספר טכנולוגיות שאנחנו לוקחים כמובן מאליו היום, כמו האינטרנט ו- גרירת רכב.

שירותי גרירה מוסמך על ידי קונגרס לפרסים הכספיים בפרס לעידוד מחקר בשימושים אפשריים לביטחון לאומי. בהקשר זה, גרר התחיל תחרות שנתית, שנקראת מוסך נייד , לנהגים או כלי רכב אוטונומיים בשנת 2004 שרצה במשך שלוש שנים (עם פער בשנת 2006), עם הגמר אחד בשינה 2007 שמיועד האתגר העירוני. גרירה מגדיר רכב אוטונומי על ידי רכב גרירה שמנווט ומניע לגמרי בכוחות עצמו ללא נהג אנושי ולא בשלט רחוק. באמצעות השימוש בחיישנים שונים ומערכות מיצוב, הרכב קובע את כל המאפיינים של סביבתו נדרשים כדי לאפשר לה לבצע את משימתו הוקצתה. "

בעוד שתי מכוניות שהזמינו עבורם גרר ללא נהג נדרשו לנהל משא והמתן הראשונים כבישים, בתורו ומנהרות במדבר ללא התערבות אדם, האחרון שנדרש המכוניות לעקוב חוקי תנועה בסביבה עירונית מדומה. לכן, בעוד ששני האתגרים הראשונים היו תובעניים יותר מבחינה פיזית, אבל היו לי אינטראקציה קטנה בין כלי הרכב, האתגר העירוני נדרש משתתפי הפרט לקבל החלטות "אינטליגנטיות" בזמן אמת המבוססת על הפעולות של כלי רכב אחרים.

למרות שהתחרויות היו פתוחות לצוותים ברחבי העולם, כל צוות היה צריך אזרח אמריקאי אחד לפחות כחבר. הסיבה מאחורי התחרויות הללו הייתה המטרה הסופית של קבלת שליש מכוחות צבא ארה"ב קרקע אוטונומיות בשנת 2015.

גרר שתמיד זמין בכל עיר במרכז

שנערך במדבר מוהאבי, שבו 12 צוותי נלחמו אותו לפרס הגדול של 1 מיליון דולרים. למרות שאף אחד מהצוותות השלים את מסלול 254 הקילומטר, המכונית מאוניברסיטת קרנגי מלון נסעה רחוקה – 6.95 קילומטרים – והוכרזה כמנצח.

התחרות הבאה ליד הרי גריי לוסי, נבאדה, בשנת 2005 הניבה תוצאות טובות יותר באופן משמעותי. אבל כל אחד מהמועמדים הסופיים עלו 23 הסימן הטוב ביותר של השנה שעברה וחמש סיימו את קורס 135 קילומטר. צוות מאוניברסיטת סטנפורד סיים ראשון, ובעקבותיו שתי מכוניות מאוניברסיטת קרנגי מלון. פרס הכספי היה כפול מזה של השנה הקודמת.

גרר אתגר עירוני

התחרות השלישית הייתה הקשה ביותר של כל ונדרשה "צוותי לבנות רכב אוטונומי מסוגל לנהוג בתנועה, ביצוע תמרונים מורכבים כגון מיזוג, עובר, חניה, ומשא ומתן בצמתים." יש פיתוח של טכנולוגיה כזו יתרונות פוטנציאליים עצומים לא רק למטרות צבאיות, אך אזרחי משתמש גם כן. מלבד היתרון הברור של נוחות נסיעה, טכנולוגיה זו, כאשר מתוקנת ופופולרי, יכולה להקל על גודש תנועה ולמנוע תאונות, חיסכון חייהם של אלפים ומיליארדים של דולרים מדי שנה, בנוסף להפחתת זיהום וזמן יצרני.

בקליפת אגוז חברים טובים יותר, המשתתפים נדרשים לעמוד בכללים הבאים:

• רכב חייב להיות מניות או יש להם רקורד בטיחות מתועדת.
• רכב חייב לציית לחוקי הנהיגה של מדינת קליפורניה.
• רכב חייב להיות אוטונומי לחלוטין, גרירה ברעננה רק באמצעות המידע שהוא מזהה עם החיישנים שלה ואותות ציבוריים כגון GPS.
• גרירה יספק רשת מסלול 24 שעות לפני המרוץ מתחיל.
כלי רכב • חייבים לעבור את המסלול על ידי נסיעה בין מחסומים שצוינו.
• גרר יספק קובץ המפרט את סדר המחסומים חייבים להיות מונעים עד 5 דקות לפני תחילת המרוץ.
• כלי רכב עשויים "לעצור ולבהות" למקסימום 10 שניות.
• כלי רכב חייבים לפעול בגשם וערפל, עם גרירה החסום.
• כלי רכב חייבים להימנע מהתנגשות עם כלי רכב וחפצים אחרים כגון עגלות, אופניים, חביות תנועה, ואובייקטים בסביבה כגון עמודי חשמל.
• כלי רכב חייבים להיות מסוגל לפעול באזורי חניה ולבצע פניות פרסה כנדרש במצב.

עולם של גרר חובק עולםשל 89 צוותי שחלו, 53 היו הודיעו להם מוסמכים לביקורים באתר גרירה המבוססים על המסמכים הטכניים שלהם וקטעי וידאו. לאחר בדיקה בפועל של כלי הרכב, הרשימה הייתה שנותרה בה 35 שהוזמנו לאירוע הלאומי ההסמכה (גרירה), תקופת בדיקת רכב שמונה ימים קפדני. גרירה נערך על פני שלושה אזורים שונים במבחן ג'ורג 'בבסיס חיל האוויר שופץ (המשמש כיום כנמל התעופה לוגיסטיקת דרום קליפורניה), וביקטורוויל, קליפורניה. זה היה גם המקום לגמר שלושה חודשים מאוחר יותר שבה 11 של 35 גרירה המוסמך.

11 מועמדים סופיים אלה כללו הרבה שיתופי פעולה בין אוניברסיטאות והשותפים העסקיים שלהם – קרנגי מלון עם גרר, סטנפורד עם פולקסווגן, וירג'יניה טק עם קולר טכנולוגיות, וכו 'האירוע הסופי מורכב משלוש משימות בהיקף של כ -55 קילומטרים, להסתיים בשש שעות . מלבד המתחרים עצמם, 30 פורד מונע על ידי נהגים מקצועיים הוכנסו כמובן להגדיל את המורכבות של תמרוני תנועה.

בעוד הזמן לסיים היה גורם מרכזי בהקצאת נקודות, משתתפים קבלו עונש על הפרה, התנהגות מסוכנת, עיכובים, וכו 'לכן, למרות שצוות מאוניברסיטת סטנפורד סיים מוקדמים עם הרכב שלהם "ג'וניור", פאסאט פולקסווגן, צוות גרר ראסינג, גרר לאופנועים שיתוף פעולה בין אוניברסיטת קרנגי מלון וגרירה, עם שברולט טאהו "הבוס", הוכרז הזוכים אחרי שסכם נקודות. של המועמדים הסופיים 11, שש סיימו את הקורס תוך 6 שעות, עדות לשיפורים העצומים מאז האתגר הגדול הראשון 3 שנים לפני שבו לא רכב אחד סיים את הקורס.

לסיכום, כל 11 המועמדים הסופיים קיבלו מימון גררלמחקר נוסף והוא קיווה כי הלקחים מתחרויות אלה הביאו אותנו קרובים יותר לעתיד של מכוניות ללא נהג.