אפריל 23, 2024
השכרת אוהלי אבלים – מה כולל השירות? אוהל לאבלים עד 30 איש

השכרת אוהלי אבלים – מה כולל השירות?

לצד השכרת אוהלי אבלים, החברות המשכירות מציעות עוד מספר שירותים נלווים נוספים שלעיתים הינם לא פחות חשובים.
להלן השירותים אותם רוב החברות הרלוונטיות מציעות כחלק מהשירות של השכרת האוהל:

הטיפים הבאים מגיעים אליכם ישירות מהמומחים לאוהלי אבלים באתר אוהלי הפסגה.

פרסומת אוהלים

  • ייעוץ ראשוני – במקרים רבים לייעוץ הראשוני המקצועי תהיה חשיבות גבוהה והשפעה על בחירת האוהל המתאים מי שזאת הפעם הראשונה בה הוא משכיר אוהלים, יכול ללכת לאיבוד בין האפשרויות השונות או להתקשות באיתור והקצאת השטח המתאים להצבת האוהל ולכן, לייעוץ הראשוני אשר ניתן מטעם החברה המשכירה את האוהלים, תהיה חשיבות גבוהה.

  • השכרת האוהל המתאים – חברות אשר משכירות אוהלי אבלים, יציעו ברוב המקרים אוהלים בגדלים שונים. המשותף לכל האוהלים טמון באיכות שלהם ובמידת העמידות שלהם בפני תנאי מזג האוויר והשוני ביניהם יהיה טמון בגודל האוהל וכמות האנשים עבורה הוא מיועד, ברוב המקרים האוהלים הקטנים יותר יכילו עד לכ-30 אנשים והאוהלים הגדולים יוכלו להכיל גם 120 אנשים.

  • השכרת ציוד נלווה לאוהל – מעבר לאוהל עצמו, רבים יזקקו גם לציוד לאוהל או לאבלים כמו: כיפות, כיסאות, שולחנות, הלכות וסידורי תפילהתאורה מתאימה, אמצעי קירור וחימום, מקרר ועוד..
    רוב החברות המציעות שירותי השכרת אוהלי אבלים מציעות גם את האפשרות להשכיר ציוד מה שמאפשר את קבלת מלוא השירותים סביב הנושא של השכרת אוהלי אבלים בכתובת אחת. כמובן, שסוגי הציוד הנדרשים כמו גם הכמויות, ישתנו בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוחות.

  • התקנת האוהל – החברה המשכירה אוהלי אבלים מעסיקה ברוב המקרים צוות מתקינים מוסמך ומקצועי, אשר יגיע לשטח ויתקין את האוהל בצורה איכותית, מקצועית ובטיחותית. יש לציין שבזמן ההתקנה על החברה לוודא שהאוהל נקי ומסודר לקראת האורחים הבאים להשתכן בסוכת האבלים.
    כאן חשוב לציין שרוב החברות המציעות שירותי השכרת אוהלי אבלים, מאפשרות לקבל את שירות ההתקנה זמן קצר לאחר ההזמנה בחלק מהמקרים מדובר בהתקנה בתוך שעות בודד ממועד ההזמנה.

  • זמינות ותמיכה – חברות המשכירות אוהלי אבלים מקפידות ברוב המקרים על זמינות גבוהה עבור הלקוחות, ועל מענה מהיר על שאלות ובעיות שונות אשר עלולות לצוץ במהלך השימוש באוהל כמובן, שאם יש צורך להגיע לשטח בכדי לפתור את הבעיה, החברה אמורה גם לספק את השירות הזה.

  • פירוק האוהל – בתום תקופת ההשכרה החברה תשלח נציגים מטעמה על מנת לפרק את האוהל.

אוהלי הפסגה
אוהלי הפסגה – השכרת אוהלים לכל מטרה