אפריל 19, 2024
פינוי דירה שנמצאת במחלוקת – כמה שיותר מהר יותר טוב!

פינוי דירה שנמצאת במחלוקת – כמה שיותר מהר יותר טוב!

כשאדם מבוגר הולך לעולמו, נמצאים סביבו בני משפחתו ונפרדים ממנו וממה שהוא סימל בעבורם. אחרי הפרידה ולאחר תקופת מה יושבים היורשים ומחלקים את מה שהוא השאיר, במידה כמובן שאין צו ירושה שמגדיר במדויק מה כל אחד מקבל. ברוב המקרים אין בעיה ויש חלוקה צודקת בין כל הצדדים כך שכולם יוצאים מרוצים. אך יש מקרים בהם מתגלות מחלוקות משמעותיות, מחלוקות שלא מאפשרות לחלק את הירושה וצריך לפנות לערכאות משפטיות שיכולות לקחת המון זמן… אחד הנושאים שנמצאים בדרך כלל במוקד סכסוך כזה הוא גורלה של דירה שנשארה בירושה, וסכסוך כזה יכול להשאיר אותה ריקה המון זמן, בלי קונים או שוכרים או מישהו מהמשפחה שיגור בה, וכולם מפסידים מזה.

כדאי לפנות את הדירה בינתיים…

פינוי של דירהאז למערכת המשפט יש את לוח הזמנים שלה ותיקים מעין אלו הם תיקים שיכולים להימרח זמן רב, והדירה כפי שציינו עשויה לעמוד ריקה בלי שאף אחד יגור בה. מה אפשר לעשות בינתיים? אפשר לקדם את הדירה בשביל שכשיגיע הרגע בו מישהו יקבל אותה, הוא יכול לעשות איתה משהו. לקדם את הדירה זה אומר לפנות את החפצים שיש בה, לנקות אותה ולהכין אותה למגורים מבחינה אסתטית מה שאומר צביעה, תיקונים ושיפוצים וכל מה שצריך לעשות. בשביל שזה יקרה צריך להתחיל עם חברת פינוי דירות שתפנה את תכולתה.

לתת לחברה לקחת הכול…

פינוי דירה על ידי חברת פינוי יכול להיות בתשלום ויכול להיות בחינם. בתשלום זה אומר שנציג של החברה מעריך את העבודה ובהתאם קובע מה יהיה מחיר העבודה ובחינם זה אומר שבמקום לשלם על פינוי הדירה החברה לוקחת את מה שמפונה ומוכרת את הציוד בשווקי יד שניה. למה זה יכול להיות פתרון מצוין? כי במקרים בהם יש מחלוקות כספות, אף אחד לא ירצה לשלם על פינוי הדירה. לפעמים גם אין תקשורת בין הצדדים כך שאי אפשר יהיה לתאם פינוי של הדירה באופן עצמאי. אם מזמינים חברת פינוי היא יכולה לעשות את הדברים בלי לקחת כסף אלא רק בתמורה לחפצים אותם היא מפנה.

לפנות כמה שיותר מהר ובקלות

למה עוד כדאי לפנות לחברת פינוי דירה? כי חברה כזו תעשה את העבודה במהירות ועל הצד הטוב ביותר. חברה עם ניסיון יודעת לעבוד מול לקוחות ברגישות, מכיוון שלפעמים יש סיפורים מאחורי הפינוי, לפעמים יש חפצים בעלי ערך רגשי ויש עוד סיבות רבות למה צריך רגישות בעבודה מעין זו. חברת פינוי היא חברה שיש לה בדרך כלל את האמצעים לפנות בצורה יעילה, היא יכולה להוריד מהדירה גם חפצים כבדים וריהוט גדול גם אם מדובר על קומה גבוהה. פינוי של דירה על ידי חברה מקצועית הוא הדרך היעילה ביותר לעשות את זה.

כאשר אתם מזמינים חברה מיקצועית יש לציין שהיא מבצעת ניקוי יסודי של הדירה, זה אומר ספונג'ה ,ובמקרים נוספים גם שירותי הדברה שונים לדירה. את כל הפרטים החשובים האלה מומלץ לסגור מראש עוד לפני שאתם מזמינים את החברה אשר מספקת את השירותים, תמורת פינוי של כל התכולה כולל נקיון מלא החברה תקבל את התכולה של הדירה, דיל WIN WIN לשני הצדדים!

בהצלחה לכולם 🙂