אפריל 28, 2024
כיצד תמצאו אינסטלטור מושלם וזה ממש לא משנה איפה אתם גרים! זקוקים לאינסטלטור בחולון במקרה? ההמלצה שלנו- פורטל אינסטלטורס!

כיצד תמצאו אינסטלטור מושלם וזה ממש לא משנה איפה אתם גרים!

בעיות אינסטלציה הן אחד הדברים הכי לא נעימים. הן הכי תמיד מגיעות בזמן הכי לא טוב, הן גורמות ללא מעט בלגן, וכן, הן גם עולות כסף ולפעמים לא מעט. זו יכולה להיות נזילה שפתאום גיליתם שאתם מבינים שאם לא תתנו לה מענה מהיר היא תגרום לכם נזק אדיר, זה יכול להיות פיצוץ בצינור שגורם להצפה, יכולה להיות סתימה בשירותים שגורמת לתוצאה מאוד לא נעימה ויכולה להיות כל בעיה אחרת. אז איך נמצא שירותי אינסטלציה ברמה גבוהה? איך אפשר לדעת שמי שאנחנו מזמינים הוא איש המקצוע המושלם? הנה כמה פרמטרים שכדאי להכיר.

זה לא משנה אם אתם מחפשים אינסטלטור בחולון או בכל מקום אחר, חשוב מאוד להתחשב בנקודות שרשמנו למטה!

אינסטלטור 24 שעות בחולון
זקוקים לאינסטלטור בחולון במקרה? ההמלצה שלנו- פורטל אינסטלטורס!

מהירות תגובה

זה אולי לא מתקשר ישירות למקצועיות ולא הפרמטר החשוב ביותר, אבל אין ספק שלמהירות התגובה של האינסטלטור יש משמעות בבחירתו. עם סתימה בשירותים לדוגמא אי אפשר ממש לחכות והריח הנוראי בבית מצריך אינסטלטור שיגיע מיידית, ולכן מהירות התגובה משמעותית. זה צריך להיות איש מקצוע שיגיע גם באמצע הלילה אם תהיו חייבים ומישהו שעונה במהירות לקריאה שלכם.

ציוד מתקדם

היום, אינסטלציה זה כבר לא מה שהיה פעם. היום אינסטלטורים כבר עובדים עם ציוד הרבה יותר מתקדם מהציוד שהם היו עובדים איתו בעבר ושאתם מחפשים שירותי אינסטלציה זה משהו שאתם צריכים לוודא. אם בעבר בשביל למצוא מקור של נזילה בקיר היה צריך לשבור את כולו, היום עם מצלמה תרמית אפשר לדעת במדויק איפה הנזילה ולטפל בה. אם פעם היה קשה להגיע לנקודת הנזילה בצינור, היום אפשר להחדיר מצלמה ולגלות במהירות. אך חשוב לדעת שיש אינסטלטורים שמנצלים את באמצעים הללו לרעה. גם כשלא צריך אותם הם עושים בהם שימוש מה שמייקר מאוד את עלות התיקון, ומה שמביא אותנו לפרמטר הבא, אמינות.

אמינות

כמו כל איש מקצוע ובעיקר בכל מה שנוגע לאינסטלציה, חשוב שהאינסטלטור יהיה איש מקצוע אמין. מה זה אמין? אמין זה אחד שיודע להגיד גם שהוא טעה כשהוא העריך את עלות התיקון ומסתבר בדיעבד שהתיקון פשוט יותר ויהיה זול יותר. אינסטלטור אמין זה גם אחד שכפי שציינו לא מפעיל ציוד יקר שלא לצורך ורק כדי להרשים את הלקוח שלו ולגבות ממנו מחיר יקר יותר. בדרך כלל אמינות מתקשרת גם לפרמטר הבא שלנו, ניסיון

ניסיון

אין תחליף לניסיון וותק במקצוע זה אומר גם ברוב המקרים, אמינות. אינסטלטורים וותיקים לא מחפשים "לסובב" את הלקוח שלהם. הם מגיעים ישר לנקודה, נותנים הצעת מחיר ריאלית ובהתאם לוקחים את העבודה. אין להם זמן ל"משחקים" ועל חלק גדול מהם יש המלצות.

המלצות
אין כמו המלצות של חברים או קרובי משפחה על אינסטלטור כזה או אחר. המלצה ממישהו שאתם סומכים עליו שכבר התנסה בשירותיו של איש מקצוע מסוג זה, שווה את הכל.

גרים בכל עיר במרכז? בקרו באתר אינסטלטורס במרכז לקבלת מידע נוסף